keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Porin avajaiset


Kaima Maaria Märkälä ja muutama 19:sta piirustuksesta. Yhdella jättijätti, toisella paljonpaljon. Onko Maarian synonyymi suuruudenhullu?  

Galleristi Kai Ruohosen kanssa 

 Jari Järnström

 Värit ovat vauvojen mieleen! Hän katsoi ylös, sivulle, alas ja mitä ilmeisimmin tykkäsi.

 Näkymää yläkerrasta

 Mikä lie miesnäkökulma. Enkä tajuu mitä mä oon tossa tekemässä.
Ylhäällä oli mustavalkoiset tarjottavat, mulla tietty värikkäät.


Joo, tää on cotton duckia, en oo pohjustanu, kyllä se väri menee vähän läpi, kun on märkää.

Reijo Puranen


Jukka Kinanen


Maarit Malin-Pötry

 Jari, porilainen toimittaja ja taiteilija Helena Laine ja Maariat


Jari antaa maalauksilleni nimiä

Onks tukka hyvin?

Pura Lopezin saappaat, nää on ollut mulla varmaan jtn kymmenen vuotta. Huom toi vetoketju ei enää mee ihan kiinni, koska kuntosali (mutta mulla on toosi vahvat jalat!)


Porin taidemuseon Poriginal-galleriassa on kaksi kerrosta, joten luontevasti siellä voi olla kaksi näyttelyä yhtä aikaa. Nyt yläkerran puolella oli Piirustusluokka-niminen ryhmä (ks. kritiikkipostaus). Tässä on vähän kuvia kummastakin kerroksesta. Harmikseni en saanut kunnon kuvia kaikista piirustusluokkalaisista, gallerian spotit valaisivat kyllä teokset, mutta niiden valokehä ei ulottunut kovin pitkälle, eikä luonnonvaloa tammikuun iltana tietenkään ole.

Porissakin minulla oli Anna minulle nimi -idea, julkaisen nimet, kunhan ehdin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti